Zonnige en geslaagde bedankborrel!

Afgelopen vrijdagavond heeft Avior haar vrijwilligers in het zonnetje gezet (ook letterlijk bij 25 graden). Een grote groep vrijwilligers genoot van een drankje en een hapje. De bedankborrel is georganiseerd door het sfeerteam en de vrijwilligerscommissie en beide weten hoe ze zoiets moeten aanpakken. Ingrediënten; enthousiasme, voldoende te eten en te drinken en dat combineren met niet alledaagse activiteiten. En dat is gelukt.

Een potje bierpongen, twister of verhalenbingo, je hoefde je niet te vervelen. Als organisatie vonden wij het in ieder geval heel leuk om op deze manier de vrijwilligers te bedanken voor hun inzet en uit de positieve reacties werd de avond dan ook gewaardeerd. Op naar de bedankborrel 2024!