Laura in het zonnetje!

Laura Vlierman gaat ons helaas verlaten. Ze trekt naar het westen en heeft haar laatste wedstrijden bij Dames 7 gespeeld. Laura was niet alleen speelster, maar ook een bevlogen jeugdtrainster. Net als andere trainers heeft zij zich vol overgave ingezet om onze jeugd de ‘kneepjes’ van het vak te leren.

Laura heeft hiermee mede aan de basis gestaan voor de oriëntatie die momenteel binnen Avior gestart is om ook G-volleybal een plekje binnen onze mooie vereniging te bieden. Laura; je bent al door je team in het zonnetje gezet, maar langs deze weg nogmaals dankjewel. (Tot bij de zitvolley??)

Technische commissie Avior