Vrijwilligers in het zonnetje!

Als sportvereniging kun je niet zonder; de vrijwilliger die op zaterdag de velden opzet of de trainer/coach die met het team naar de wedstrijd gaat. Of de vrijwilliger die activiteiten organiseert voor onze jeugdleden. Wij kunnen als volleybalvereniging Avior niet zonder vrijwilligers. Aan het einde van ieder seizoen vinden wij het belangrijk om om onze vrijwilligers in het ‘zonnetje’ te zetten. De vrijwilligerscommissie en het evenemententeam hadden ook dit keer weer een topavond in elkaar gezet!. Met ruim 80 vrijwilligers en 8 teams werd onze kantine omgetoverd tot een ‘arena’ waarin ieder team verschillende opdrachten moest uitvoeren (de foto’s spreken voor zich).

Nog een aantal weken en dan zitten de trainingen erop. Achter de schermen wordt er door verschillende commissies doorgewerkt om de voorbereidingen te treffen voor het volleybalseizoen 2024-2025. Wil jij je ook inzetten als vrijwilliger? Neem dan contact op met vrijwilligers@vv-avior.nl