Voorlopige teamindeling en trainingsschema

Beste leden en ouders/verzorgers van jeugdleden,

De voorlopige teamindeling voor het seizoen 2023-2024 is bekend en per e-mail gecommuniceerd. Kijk op de pagina teamindeling voor het overzicht. Vanaf maandag 8 mei is er ook een nieuw trainingsschema die geldt tot en met 1 juli 2023. Klik hier voor het schema.

Het voorlopige trainingsschema en de voorlopige teamindeling gaan in vanaf maandag 8 mei a.s. De leden, waarvan het lidmaatschap per 30 juni a.s. afloopt, staan niet in de teamindelingen. Wil je nog wel blijven trainen, stuur dan een e-mail naar jeugd@vv-avior.nl of seniorentc@vv-avior.nl. Mocht je vragen of opmerkingen hebben over de indeling, laat ons dit dan per mail weten.

Tot slot willen we je erop wijzen dat het huidige seizoen tot en met 30 juni loopt. Bij uitschrijving na 30 juni, is contributie verschuldigd voor het volledige nieuwe seizoen.

Namens de Technische Commissies wensen wij iedereen nog een fijne vakantie en we zien jullie graag volgende week weer in de sporthal