Mooi bedrag via Salland Clubactie!

Onlangs werden wij aangenaam verrast door Martijn Abbenhues van Salland Verzekeringen. Voor leden van Avior die afgelopen jaar overgestapt zijn van verzekeraar of hun verzekering bij Salland Verzekeringen aangepast hebben, ontvangt Avior een financiële bijdrage via de Salland Clubactie. Dit heeft geresulteerd in een mooi bedrag van ruim € 1.200 en dit werd officieel via een cheque en bos bloemen overhandigd. Avior bedankt haar leden en Salland Verzekeringen die al jaren op deze manier lokale verenigingen een steuntje in de rug geven.

Een ander initiatief van de Salland Clubactie is het Innovatiebudget. Is er een idee of concept binnen de vereniging waarmee een nieuwe groep mensen in beweging gebracht wordt? En kan dit idee/concept een financiële impuls gebruiken? Via het Salland Innovatiebudget kan je het idee indienen en de beste ideeën worden genomineerd en ontvangen een financiële bijdrage.

Heb jij voor Avior een idee of concept om in te dienen? Dit kan direct via idee innovatiebudget of laat het weten via vm@vv-avior.nl en we dienen het samen in. Om in aanmerking te komen voor nominatie, moet het idee wel aan een aantal voorwaarden voldoen:
– Het idee dient een sociaal-maatschappelijk doel
– Het idee brengt een nieuwe groep personen in beweging
– Het idee zal veel stemmen kunnen opleveren.
– Stuur het in vóór 14 mei 2023.