Sponsormogelijkheden Avior

Volleybalvereniging Avior groeit; in het aantal spelende (jeugd)leden, het professionaliseren van de organisatie, maar ook in de maatschappelijke rol die een sportvereniging op lokaal niveau heeft.

Avior is voor iedereen, een vereniging waar iedereen zich thuis voelt en die toekomstgericht en – bestendig is. Gaat alles altijd goed? Onze vrijwilligers doen er in ieder geval alles aan om dit voor elkaar te krijgen.

Toekomstgericht betekent ook dat we als vereniging bijvoorbeeld in staat zijn om gekwalificeerde trainers te contracteren of activiteiten voor onze (jeugd)leden te organiseren.

Om onze ambities waar te maken zijn middelen nodig. Avior draait hoofdzakelijk op vrijwilligers en contributie- en kantine inkomsten zijn momenteel onze belangrijkste bronnen van inkomsten.

Avior biedt leden en ouders van jeugdleden verschillende opties om partner te worden van de vereniging. Vanaf € 250 hangt jouw logo al in de sporthal en ben je vriend van Avior. Via de Avior Business Club kom je in contact met andere lokale bedrijven in de regio en organiseren wij 4 bijeenkomsten inclusief een hapje en drankje (klik hier voor meer informatie en meld je kosteloos aan). En wil je dat jouw bedrijfsnaam de komende vier jaar zichtbaar is op het tenue van 750 volleyballers bij ruim 1.200 wedstrijden in de regio? Dan is dit het moment, omdat we bezig zijn met de aanschaf van het nieuwe wedstrijdtenue.

Als je een bedrijf hebt kan het ook voor jou financieel interessant zijn om in gesprek te gaan over de mogelijkheden van een sponsorovereenkomst.

Werk jij mee aan de ambities van Avior; jouw vereniging? Neem dan contact op via partner@vv-avior.nl