Scoor voor je club!

Avior doet mee met Scoor voor je Club! Je kunt het hele jaar door Euro’s sparen voor onze club én voor jezelf. Bijvoorbeeld voor je eigen contributie, voor het goede doel en nog veel meer.

Sparen doe je heel simpel door aankopen te doen bij lokale ‘Scoor voor je Club Partners’. In Deventer doen momenteel Jumbo Hans Kok, Jumbo Boreel, Spar City en Van Haren mee. Maar het mooie is dat het niet uitmaakt waar je bent. Als jij inkopen doet bij een aangesloten partner en met je bankpas afrekent, dan spaar je overal in Nederland voor Avior. Tenminste als je ‘sparen voor Avior’ hebt geactiveerd.

Meedoen is heel eenvoudig.

1. Ga naar ‘scoor voor je club’ om direct onze Digitale Clubkaart te activeren in de privacy vriendelijke kaarten app Dappre. In Dappre kun je zien wat je bij welke Partners in de buurt kunt sparen en hoe je spaarpotten zich vanzelf vullen!
2. Koppel eenvoudig en veilig spaarpotten aan je eigen betaalrekening(en).
3. Reken af bij Scoor voor je Club Partners door te pinnen en je spaart helemaal automatisch voor onze club en voor jezelf!

Koop lokaal, steun onze club en spaar ook voor jezelf. Misschien dat je vragen hebt over de actie of meer informatie wilt voordat je start. Neem dan contact op met Martijn Wielhouwer, vm@vv-avior.nl of klik hier voor de meest gestelde vragen.

Alvast bedankt en veel plezier met sparen!