Scoor voor je club!

In april dit jaar hebben we een bericht geplaatst over ‘scoor voor je club’. Door het downloaden van een app (Dappre) en het koppelen van je bankrekening aan deze app, spaar je automatisch voor je favoriete club als je boodschappen doet. Dit kan zijn bij de Jumbo, van Haren maar ook veel andere winkel(ketens) in Nederland. Het maakt niet uit waar je uitgaven doet; afrekenen met je bankpas betekent automatisch sparen voor Avior.

Een aantal leden hebben dit in de beginfase gedaan en hadden ook vragen over privacy, is dit wel veilig en wat gebeurd er met de gegevens. Deze actie en de wijze waarop er met lokale ondernemers samengewerkt wordt vinden wij als vereniging goed en daarom promoten wij het ook de komende tijd. Voor vragen of opmerkingen; neem contact op met Martijn Wielhouwer, verenigingsmanager Avior via vm@vv-avior.nl of 06-57035689