Ontdek je talent!

Kickboksen, zeilen of volleyballen……In Deventer is er veel sport- en beweegaanbod. Via SportinDeventer kan je je gratis aanmelden voor verschillende proeflessen om te ontdekken welke sport bij jou past. Voor de jeugd van 6 t/m 12 jaar heeft Avior het sportaanbod op de website geplaatst en kun je 3 x kosteloos meetrainen met de reguliere trainingen. En denk je dat volleyballen jouw sport is? Dan kun je uiteraard lid worden van onze vereniging (kijk voor meer informatie op onze website).

Hoe werkt het?
1. Maak een sportprofiel aan op de website sportindeventer.nl
2. Maak een keuze van de sport die je wilt proberen (bijvoorbeeld volleybal)
3. Vul de gevraagde informatie in (proeftrainingen bij Avior zijn altijd gratis)
4. Na inschrijving ontvang je een bevestiging per e-mail (check ook even je spambox)
5. Welkom op je 1e training!

Volleybalvereniging Avior vind het belangrijk dat iedereen kan sporten en bewegen. Daarom werken wij samen met Stichting Leergeld. Leergeld biedt kansen aan ouders om kinderen van 4 t/m 17 jaar te laten deelnemen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten. Kinderen die mogelijk niet kunnen sporten, omdat daar geen geld voor is, kunnen een aanvraag doen bij Stichting Leergeld. Niet alleen de contributie, maar ook de aanschaf van bv sportkleding hoort daarbij.