Wij zijn helemaal klaar voor de World Cup in Caïro!

Op 8 november vertrekken wij, Sanne Dubbelink en Ans Geist, naar Egypte voor de World Cup. Met het Nederlands dames zitvolleybalteam spelen wij van 11 tot en met 18 november meerdere wedstrijden tegen diverse toplanden zoals Canada, Brazilië, Slovenië en Oekraïne. De laatste maanden hebben wij volop getraind op zowel persoonlijke als gezamenlijke doelen om te groeien als individuele spelers én als team. Met als doel: om het beste uit onszelf te halen tijdens de World Cup deze maand. 🤩

Deze voorbereiding bestond naast de reguliere trainingen ook uit meerdere trainingsweekenden en oefenwedstrijden. Zo hebben wij wedstrijden gespeeld tegen Aetos en twee keer tegen onze eigen team van @avior_zitvolleybal. 💙🧡 In deze wedstrijden konden wij toepassen wat wij de afgelopen maanden getraind hebben en hebben wij de verbeterpunten meegenomen naar de volgende trainingen.

Nu is het dan bijna zover en wij hebben er heel veel zin in! Onze wedstrijden zijn live te volgen op YouTube via de livestreams van World ParaVolley. Via Instagram en Facebook zijn alle updates van ons team ook te volgen via @paravolleydamesnl.