Salland Zorgverzekeringen; maatschappelijk betrokken

Nog even en dat begint de communicatie over je keuze voor een zorgverzekering. Vanaf half november ‘vliegen’ de advertenties van zorgverzekeringen, met de laagste prijs en beste dekking, je om de oren. Ongetwijfeld geldt dat ook voor Salland Zorgverzekeringen. Veel Avior leden zijn verzekerd bij Salland Zorgverzekeringen en blijven dat ook. Soms overweeg je een andere verzekering en dan is het goed om te weten dat Salland Zorgverzekeringen lokale clubs en verenigingen financieel ondersteunen. Avior doet al jaren mee met de Salland Clubactie en afgelopen jaar heeft ons dat als vereniging een bedrag van € 1.220 opgeleverd (klik hier voor het bericht). Een goede verzekering én midden in de samenleving.

Vanaf maandag 13 november a.s. start de Salland Clubactie. Benieuwd naar jouw voordeel en ons doel voor de opbrengst? klik hier. Neem contact op via vm@vv-avior.nl voor meer informatie.