Praktische informatie voor jeugd en ouders

Om de vereniging draaiende te houden, worden alle teams vanaf de jeugd gevraagd om team taken uit te voeren. Voorbeelden hiervan zijn:

• Wedstrijden fluiten;
  • Zaalwacht houden;
  • Bardiensten draaien.

Daarnaast is er ook veel praktische info om te delen binnen de vereniging. Dit gaat voornamelijk via mail, app-groepen en de website van Avior.

Om u en uw kind te voorzien van alle informatie over taken en praktische informatie, hebben we een filmpje gemaakt. Mocht uw kind als team een taak toegewezen krijgen, kunt u voor extra uitleg het filmpje bekijken. Het filmpje duurt immers maar een paar minuten en zo zijn u en uw kind op de hoogte van alle informatie.

Naast dat dit makkelijker is om te bekijken, hopen wij als vereniging ook dat u sneller op de hoogte bent van de informatie.

Het filmpje is te bekijken met de volgende link: Praktische info

Hieronder vindt u de linkjes met de benodigde documenten:
Veldindeling en Wedstrijdschema
– Aanmelden WhatsApp groep
DWF (Digitaal Wedstrijd Formulier)
Online scheidsrechter toets.