Belactie trainers en coördinatoren van start!

Vanavond was de start van de belactie om leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden te benaderen voor het verzorgen van trainingen. Ook voor de invulling als technisch commissielid is er door een team van vrijwilligers contact opgenomen.

Zoals jullie o.a. via de nieuwsflits hebben kunnen lezen, hebben we aankomende seizoen een behoorlijke uitdaging, gezien er binnen de technische commissie meerdere functies open staan en we ook voor diverse teams een trainer zoeken.

Hoe mooi zou het zijn als we al onze teams, van jong tot oud, kunnen laten trainen onder de begeleiding van enthousiaste trainers, die op de juiste manier ondersteund worden door de coördinatoren vanuit de technische commissie.

Mocht je nog niet gebeld zijn, maar wel interesse hebben om een taak op je te nemen? Neem dan contact op met de vrijwilligerscommissie via vrijwilligers@vv-avior.nl