Bellers gevraagd voor actie Vriendenloterij!

In de maand mei organiseren wij een actie om leden te vragen mee te gaan spelen met de vriendenloterij. De vriendenloterij doneert ongeveer 40% van de kosten van een lot aan goede doelen. Laat Avior nu ook een goed doel zijn waaraan jij kan doneren als je besluit mee te spelen. (Speel jij al mee met de Vriendenloterij, maar heb je Avior nog niet als goed doel doorgegeven?; klik dan hier om dat direct te regelen).

Onder coördinatie van een professional en samen met andere vrijwilligers plannen we een belactie in de maand mei. op 1 of 2 avonden benaderen we onze leden en ouders van jeugdleden zo tussen 19.00 – 21.30. Lijkt het jou leuk om dit doen, ben je verstaanbaar aan de telefoon en heb je hier tijd voor? Geef dan je naam en e-mailadres door.

Je ontvangt dan t.z.t. een uitnodiging via datumprikker om je voorkeur door te geven. Neem voor meer informatie contact op met Martijn Wielhouwer, verenigingsondersteuner Avior via vm@vv-avior.nl