Avior start met G-volleybal

Sporten en bewegen; onze ambitie is om dit voor een iedereen mogelijk te maken. Wij realiseren dit als volleybalvereniging door een breed sportaanbod neer te zetten voor de bewoners van Deventer en omgeving. Naast het reguliere volleybal biedt Avior al de aangepaste vormen zitvolleybal en No jump volleybal aan. Daarnaast start Avior ook met G-volleybal.

Maaike Bronswijk, zelf volleybalspeelster en werkzaam in de zorg, is de drijvende kracht achter het initiatief om hiermee te starten. ‘Als vereniging zeggen wij er voor iedereen te zijn die het leuk vindt om te sporten en bewegen’. ‘Dit doen wij door zelf een breed sportprogramma aan te bieden of door initiatieven te steunen die er binnen Deventer zijn’, aldus Maaike.

Een structureel sportprogramma met volleybal als basis voor mensen met een verstandelijke en eventueel ook lichamelijke beperking, past heel goed in onze ambities. het sluit aan bij een inclusieve samenleving, waarin iedereen mee mag en kan doen. Als vereniging zetten we ons hier ook zeker voor in.

Volleybal is voor iedereen! Word één van onze sterren bij Aviorstars G-volleybal. Klik hier voor meer informatie of meld je alvast aan.