Avior meisjes A gestrand in de halve finale NOJK

Ondanks twee gewonnen wedstrijden tegen Tornado Geesteren en Prima Donna Kaas Huizen, zijn onze meiden gestrand in de halve finales van de NOJK. De dag in Borne begon met een lastige tegenstander, de meiden van VC Zwolle en deze wedstrijd werd met 2-0 verloren. Ook de daaropvolgende wedstrijd tegen Apollo 8 werd verloren, maar daarna kregen de meiden de smaak te pakken. Helaas was het onvoldoende om door te gaan naar de finales op 30 maart.

Zaterdag 30 maart worden de finales voor de C-jeugd in De Scheg in Deventer gespeeld. Speelt er helemaal geen jeugd van Avior meer? Toch wel; een aantal jeugdspelers van Avior komen uit voor jongens A van Dynamo. Zo heeft de finale toch nog een Avior-tintje.