ALV Avior goed bezocht en nieuwe secretaris!

Met ruim 50 aanwezigen was de ALV op dinsdag 27 juni j.l. goed bezocht. Na kort terugkijken op het afgelopen seizoen en de plannen voor seizoen 2023-2024 toegelicht, kon het bestuur al snel over naar de begroting voor seizoen 23/24 en het contributievoorstel. Beide voorstellen zijn door de leden akkoord bevonden. In de bijlage staat meer info over de besproken punten tijdens de ALV.

Tijdens de ALV van dinsdag 27 juni j.l. heeft Anne-Marie Holleman afscheid genomen als secretaris van het bestuur. Anne-Marie was vier jaar lang onze secretaris en wij bedanken haar hartelijk voor haar inzet. Tegelijk is Jelma de Haan voorgedragen als nieuwe secretaris en de leden hebben hiermee ingestemd. Jelle is geen onbekende bij Avior. Zelf speelt Jelma al jaren volleybal en tijdens het competitieseizoen is ze wekelijks op de tribune te vinden om haar kinderen te zien spelen. Veerle speelt in Dames 1 en Jielis in Heren 1.

Welkom Jelma en fijn dat je het bestuur komt versterken!

Ook heeft Ronals Teunis, voorzitter van de Senioren Technische Commissie, afscheid genomen als bestuurder. Helaas hebben we deze functie nog niemand bereid gevonden. We zoeken dus nog iemand voor het bestuur Ben je geïnteresseerd of nieuwsgierig en wil je wat meer informatie? Neem dan contact op met Jeanette Lezwijn, voorzitter Avior (voorzitter@vv-avior.nl of 06-50892287).

Tegelijk gaat Vincent van Zuijlen meedraaien in het bestuur om ervaring op te doen als voorzitter van de Jeugd Technische Commissie. Welkom Vincent! Goed dat je dit op deze manier oppakt om te bepalen of de functie geschikt is.