Ophalen kleding

Beste leden,

In het nieuwe volleybalseizoen spelen alle teams in het nieuwe Avior tenue. De teamtassen zijn ingepakt op basis van de door leden ingevulde kledingmaten in Sportlink.

De kledingtassen kunnen worden opgehaald op vrijdag 8 september tussen 19.00 en 21.00 uur.

Mocht de kleding in de tas toch niet passen stuur dan voor 15 september een mail naar kledingcommissie@vv-avior.nl met daarin: je naam, je team, wat je nodig hebt in welke maat en de rugnummers van de andere teamleden als je een shirt wilt ruilen. Geef ook aan welke maat kleding je terugbrengt.

De voorraad nieuwe kleding is beperkt. Op afspraak via mail van de kledingcommissie kunnen shirts en/of broekjes vrijdag 15 september tussen 19.00-20.00 uur worden geruild.

De uitgifte van de tassen en het ruilen van kleding vindt plaats in de kledingberging bovenaan de tribune bij het Avior home in de Scheg.

Met sportieve groet,

De kledingcommissie