Zitvolleybaltoernooi zaterdag 25 mei a.s.

Op zaterdag 25 mei a.s. organiseert Avior een zitvolleybaltoernooi voor deelnemende teams in de volleybalcompetitie. Het Nederlandse heren zitvolleybalteam is in ieder geval van de partij en we zijn nog in afwachting van deelname van het Nederlands damesteam. Het belooft in ieder geval weer een gezellig en mooi toernooi te worden.

Het toernooi start om 10.00 in sporthal De Scheg (Piet van Donkplein 1, Deventer). De finale wordt om 17.00 gespeeld. 🏆 De kantine is open vanaf 09.30. We nodigen iedereen uit om te komen kijken.

Aanmelden kan tot en met maandag 15 april via wedstrijdsecretariaat@vv-avior.nl. De kosten voor deelname bedragen € 25 per team. Voor informatie; neem contact op met het wedstrijdsecretariaat via wedstrijdsecretariaat@vv-avior.nl

Zitvolleybal heeft bij Avior de laatste tijd een positieve ontwikkeling doorgemaakt. De aandacht voor aangepast sporten (naast zitvolleybal o.a. ook no-jump volleybal) en ‘investeren’ in middelen en de juiste mensen zorgt ervoor dat we als vereniging ons sportaanbod voor een bredere doelgroep kunnen aanbieden. Voor meer informatie over het zitvolleybal of wil je het gewoon een x proberen? Neem contact op met Marc de Haan via zitvolleybal@vv-avior.nl.