Supersaturday op zaterdag 28 okt a.s.

Volgende week zaterdag 28 oktober is het Supersaturday! Avior Dames 1 en Heren 1 spelen dan beide thuis in de Scheg. Om 16.45 start de wedstrijd van Avior Dames 1 tegen Trivos Dames 1 uit Wijchen. Dit wordt een mooie uitdaging voor Avior om tegen de nummer 1 punten te scoren. Avior Heren 1 speelt om 19.00 de wedstrijd tegen C.S.V. Heren 1 uit Zwolle. C.S.V. is hekkensluiter in de poule, een aantal of het maximaal aantal punten kan hier uit gesleept worden door Avior Heren 1.

Als klap op de vuurpijl kun je vanaf 16.30 genieten van het zitvolleybalteam van Avior (eredivisie), die hun thuiswedstrijd spelen tegen VAMOS uit Langenboom/Mill

Wees welkom in onze kantine om te genieten van een hapje en een drankje en natuurlijk om 3 spannende wedstrijden te zien. Avior doet ook mee aan de Grote Club Actie. Koop bij de kassa 1 of meerdere loten en maak kans op op geweldige prijzen!