Supersaturday en hotdogs!

Democraten en Republikeinen zitten a.s. zaterdag samen op de tribune bij Avior in Deventer, want zowel Dames 1 als Heren 1 spelen hun thuiswedstrijd! Om 17:00 start Avior Dames 1 tegen WIK Steenderen. Een wedstrijd in de 2e Divisie van de nummer 6 tegen de nummer 12. ‘Punten harken’ voor Dames 1. Voor, tijdens en na de wedstrijd kun je terecht voor een drankje in de kantine en onze super hotdogs.

De echte volleyballiefhebber blijft zitten voor de kraker tussen Avior Heren 1 tegen Autoschade Van der Werf/SSS H2 (de nummer 3 tegen de nummer 5). Deze 1e divisiewedstrijd start om 19:00 en wordt een spannende pot, want dit is de eerste keer dat ze elkaar treffen. Kom onze teams aanmoedigen en geniet van een spannende sportavond in Home of Avior!