Succesvol verloop van het 1e Avior zitvolleybaltoernooi in Deventer!

Wat een enthousiasme afgelopen zondag 26 juni tijdens het 1e Avior zitvolleybaltoernooi! 4 ploegen waaronder het team van de Paravolley dames streden om de eer in de thuishaven van Avior de Scheg. In twee rondes werd er onder semi-tropische omstandigheden gestreden om ieder punt. Om alles in goede banen te leiden, werden de wedstrijden begeleid door officiële Nevobo-scheidsrechters. Tussen de wedstrijden door konden spelers en bezoekers genieten van vers fruit.

Naast zitvolleybal waren er voor de deelnemers én publiek nog meer beweegactiviteiten zoals Spikeball, tafeltennis, badminton, stoepranden én een heuse Teqball-tafel (zie ook deze video) Het zitvolleybaltoernooi was een mooi moment voor de Nevobo om opnames te maken voor een promofilmpje zitvolleybal en er was een livestream van het evenement beschikbaar via YouTube. Onze ‘huisfotograaf’ Jeroen Driessen was ook aanwezig om alle acties vast te leggen op beeld.

Als organisatie willen wij alle deelnemers, de scheidsrechters én publiek nogmaals dank voor een onvergetelijke middag! Ben jij nieuwsgierig geworden naar zitvolleybal of heb je ideeën om aangepast spelvormen te introduceren bij Avior? Neem dan contact op met Marc de Haan via zitvolleybal@vv-avior.nl