Openingsactie inspeelshirts & trainingspakken (Wegens succes verlengd!)

Er zijn al heel wat teams die een bestelling hebben gedaan, wil je als team toch nog gebruik maken van de openingsactie kan dit tot 25 september. Bij Sport 2000 Buitink Deventer (Flora 243-245 Deventer) kan alles gepast worden.

Je kunt in het bestel formulier opgeven welke initialen of nummer je op je shirt of jas wil hebben, de bedrukking daarvan zit bij de prijs in. Wil je geen initialen, laat het dan leeg.

Wil je het shirt of trainings jas/trui verder personaliseren? Het is mogelijk om je naam achterop het shirt te bedrukken voor een meer prijs van 10 euro.

Om van deze mooie actie gebruik te maken dient per team 1 excel bestel formulier te worden ingevuld en verstuurd te worden naar algemenezaken@vv-avior.nl.

Let op! Alleen teams kunnen gebruik maken van deze actie, individuele bestellingen kunnen helaas niet worden verwerkt. We streven er naar de bestelling op de eerste wedstrijddag compleet te hebben, betaling dient daar per pin te worden voltooid.

Het bestelformulier kun je hieronder downloaden.

Is de openingsactie net niet wat je zoekt, neem een kijkje in de ledenshop van Stanno en Avior. (https://clubs.stanno.com/nl/vv-avior)

Het bestelformulier kun je hieronder downloaden.