Mooi bedrag, maar we zijn er nog niet

We zijn heel goed op weg met de verkoop van loten van de Grote Clubactie. Inmiddels zijn ruim 430 loten verkocht en daarmee zitten we op 42% van het streefbedrag. We hebben de komende twee weken nog de tijd om het streefbedrag te halen. Zet em op verkopers! (en kopers natuurlijk)

Online een lot kopen is het meest makkelijke. Scan de QR-code, kies het aantal loten (let wel even op, want standaard staat het aantal op 3!), vul je gegevens in en je ontvangt per e-mail een bevestiging met je lotnummers. Het kopen kan bij ons in de kantine, bij een van onze jeugdleden of je scant onderstaande QR-code

Belangrijk voor onze verkooptoppers; maandag 13 november is einde van de verkoopperiode. Lever uiterlijk zondag 12 november je lotenboekje in. Deze kun je in de inleverbox in de kantine doen. De trekking van de Grote Clubactie is 29 november.