Grote Clubactie goed op dreef!

Onze jeugdleden zijn de afgelopen tijd druk bezig geweest met het verkopen van loten van de Grote Clubactie. We zitten inmiddels op 25% van ons streefbedrag en dat in een paar weken tijd. Petje af. De verkoopperiode loopt tot en met maandag 13 november en ons doel is een opbrengst van € 2.500. Avior gebruikt het overgrote deel van de opbrengst in het organiseren van het Avior jeugdkamp van 7 t/m 9 juni 2024. Om het streefbedrag te halen, vragen we je om 1 of meerdere loten te kopen. Dit kan via een van onze jeugdeden (ze kunnen leuke prijzen winnen als ze veel loten verkopen), maar ook als je onze kantine bezoekt, naar de verkooppagina gaat of onderstaande QR-code scant. Je komt dan op de pagina van Avior. de trekking van de prijzen 28 november a.s. Maar wij houden zelf ook in de gaten wie de meeste loten koopt en verkoopt en hebben daar wat prijzen aan verbonden.