Grote Clubactie gaat van start!

De grote clubactie is van start en loopt tot en met 13 november a.s. Avior doet hier aan mee, want 80% van de verkochte loten gaat naar de vereniging. Dus het is zeer de moeite waard om hier als vereniging aan mee te doen!

Een belangrijk doel van Avior is om (nieuwe) jeugdleden aan onze vereniging te binden. Zodat ze enthousiast worden en blijven door het ‘spelletje’ volleybal. Plezier en inzet bij de trainingen en wedstrijden is één, maar het verenigingsleven is meer dan dat. Door het organiseren van andere activiteiten, naast het volleybal, leren kinderen elkaar beter kennen, stimuleren we het samen zijn als ‘team’ en willen we simpelweg ook dat de kinderen plezier beleven aan hun sport bij Avior.

Een groot deel van de opbrengsten van de Grote Clubactie gaat daarom naar onze Jeugdactiviteitencommissie om voor onze volleybaljeugd een volleybalkamp te organiseren dit seizoen. Wij willen dit kamp organiseren voor iedereen, ook voor de kinderen waarvan de ouders wellicht minder te besteden hebben.

Hoe gaan we dit doen?
– verkoop van digitale loten via onze website en socials
– verkoop van fysieke loten (QR-code of machtiging)
– aanbieden van superloten aan onze seniorteams en sponsoren (teamschotel staat te wachten voor team die meeste loten koopt)

Houd in ieder geval de komende tijd onze berichtgeving via de site en socials in de gaten.