Finale NOJK as zaterdag in De Scheg!

De Volleybaldirect Open (Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen) is het grootste en meest populaire jeugdtoernooi van ons land; jaarlijks beginnen 450 tot 500 teams aan de strijd om de nationale titel in één van de vier leeftijdscategorieën. En Avior is daar onderdeel van! Op zaterdag 30 maart organiseren wij de finale van de C-teams in de Scheg. De wedstrijden starten om 09.45 en zullen de hele dag plaatsvinden. De finalewedstrijden staan gepland om 18.00.

Helaas spelen er dit jaar geen Avior-teams in de finaleronde. Wel zullen onze spelers Mats Wiegers en Ties Dankert deel uitmaken van het #NOJK JA-team van Draisma Dynamo. In het Sportcentrum Arcus te Wijchen strijden zij om het kampioenschap. Veel succes mannen!

Een grote groep vrijwilligers zal deze dag druk bezig zijn alles in goede banen te leiden. Wij bezorgen spelers, begeleiders en alle andere aanwezigen een fijne en sportieve dag.

Een overzicht van de speellocatie per leeftijdscategorie zie je hieronder:
– Omnisport Apeldoorn in Apeldoorn – Jeugd A+
– Sportcenrum Arcus in Wijchen – Jeugd A
– SaZa Topsorthal in Doetinchem – Jeugd B
– De Scheg in Deventer – Jeugd C

Wil je komen kijken? Dan ben je natuurlijk van harte welkom!

#sportief #sportplezier #NOJK #zingeenliedjeoverjeeigenteam

Met vriendelijke groet,