€ 990 voor het Avior volleybalkamp!

Jaarlijkse doet Avior mee aan de Salland Clubactie. Salland Verzekeringen is een betrouwbare verzekeraar en lokaal verankerd in de samenleving. Uiteraard is iedereen vrij om zijn/haar zorgverzekering te kiezen, maar als je dan toch gaat voor Salland Verzekeringen; kies dan voor het ‘collectief’ en laat weten dat je verbonden bent aan volleybalvereniging Avior. Iedere nieuwe verzekerde of een aanpassing aan je verzekering levert de vereniging geld op. Afgelopen jaar hebben jullie een bedrag van bijna € 1.000,- bij elkaar gespaard. Dit bedrag gebruiken we voor de kosten van het Avior volleybalkamp. Het Avior volleybalkamp is van vrijdag 7 t/m zondag 9 juni (aanmelden voor alleen de zaterdag kan nog via deze link)