Bedank-borrel Inge Zandkamp 3 mei

Afscheid Inge Zandkamp

Op vrijdag 3 mei 2024 kwam er officieel een einde aan het team Heren Recreanten 1. En dat betekende ook dat Inge Zandkamp na 22 jaar geen trainer meer is van dit team. Wij kijken allemaal terug op een geweldige tijd met elkaar. Over Inge vielen o.m. de volgende trefwoorden: gedreven, klein, gezellig, gestrest tijdens wedstrijden, betrouwbaar, betrokken, sociaal, niet op de voorgrond, alcoholvrij, doe mij maar gewoon Cola, gek op horloges en een familie- en verenigingsmens.

Om dit afscheid (van elkaar) te vieren en oude herinneringen op te halen was er die middag en avond een heel gezellig samenzijn. In de bijgaande foto’s daarvan een impressie. Nogmaals Inge, heel erg bedankt voor al die jaren ‘trouwe dienst’. En voor Heren 3 geldt heb, samen met Inge, nog heel veel jaren heel veel plezier met elkaar en wees zuinig op haar.