Groen Woning en Project inrichters

Waarvoor kan jij bij Groen terecht?

Het ideale interieur ziet er voor iedereen anders uit. Wij, van Groen Woning- en Projectinrichting begrijpen dat. Vanuit onze inspirerende woonwinkel in Deventer leveren we het meest complete assortiment vloeren, raamdecoratie, meubelstoffering, wandbekleding en buitenzonwering. Met dit ruime assortiment, gecombineerd met de kennis en kunde van onze medewerkers, geven we iedere woning en elke werkplek de gewenste sfeer. Ook kun je bij ons terecht voor interieuradvies en interieurvoorstellen. Wij zijn sfeermakers bij uitstek en denken graag met je mee. Ons doel is om de juiste sfeer in jouw huis te creëren, zodat je het echte thuisgevoel ervaart. Wat je stijl ook is, van modern tot landelijk, je vindt het allemaal in onze interieurwinkel.

Hoe ziet de samenwerking eruit

Groen is lid van de Avior Business Club en heeft diverse producten geleverd voor het home of Avior.

Wij helpen jou en de club

Ben je zakelijk of particulier op zoek naar een nieuwe uitstraling van jouw woonkamer of kantoor. Ga dan eens langs bij de woonwinkel aan de Snipperlingsdijk 50 in Deventer.

info@groeninrichters.nl