Wat is jouw (vrijwilligersbijdrage) bij Avior?

In december ontvangen de leden en ouders/verzorgers van de jeugdleden via de e-mail een link voor de jaarlijkse inventarisatie van vrijwilligerstaken bij Avior. Laat je ons dan aub weten waarvoor jullie inzetbaar zijn?

Tegelijk met de inventarisatie, introduceren we ook het ‘Mijn Avior Portaal’, waar jij:
– Je NAW gegevens kan controleren en waar nodig kan laten aanpassen;
– Inzicht hebt in de vrijwilligerstaken die je momenteel doet of wil laten aanpassen;
– De teamtaken van je team (of die van je kind) kan inzien en onderling kan verdelen;
– De teamtaken van andere teams kan inzien, zodat je makkelijker kunt ruilen;
– Ziet wat je scheidsrechterscode is;
– Inzicht hebt in de kledingmaat van jezelf of van je kind.

Kortom een handig portaal met de belangrijkste informatie bij elkaar. Het portaal is niet in beton gegoten; na introductie blijven we het portaal ontwikkelen en waar behoefte is, de informatie uitbreiden.

Voor vragen of opmerkingen; neem contact op met de vrijwilligerscommissie via vrijwilligers@vv-avior.nl