Voorlopige teamindeling seizoen 2022-2023

De voorlopige teamindeling voor het seizoen 2022-2023 is gemaakt en vind je op deze pagina. Leden en ouders/verzorgers van jeugdleden zijn per e-mail geïnformeerd over de teamindeling en uitleg bij de totstandkoming. Mocht je deze e-mail niet ontvangen hebben, laat dit dan even weten.

Deze teamindeling geldt met ingang van maandag 23 mei a.s. Het nieuwe trainingsschema volgt zo spoedig mogelijk. Deze week zal dus nog in de ‘oude’ teams en volgens het huidige schema worden getraind.

Mochten er vragen zijn, stuur dan een e-mail naar jeugd@vv-avior.nl (CMV &ABC) of seniorentc@vv-avior.nl.

Het huidige seizoen loopt tot en met 30 juni. Bij uitschrijving na deze datum is contributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd. Voor leden die het lidmaatschap reeds hebben opgezegd, geldt dat ze natuurlijk tot het einde van het seizoen kunnen blijven trainen. Uiteraard staan ze niet meer in teamindeling.

Namens de Jeugd- en Senioren Technische Commissie