Vacature bij secretariaat CMV

Wil jij iets voor de vereniging betekenen? Wij zijn op zoek naar een duizendpoot voor het secretariaat CMV.

Het secretariaat is onderdeel van de Jeugd Technische Commissie. Het secretariaat ondersteunt de leden van de JTC in de uitvoering van hun taken binnen de Jeugd Technische Commissie. Daarnaast is het secretariaat het centrale aanspreekpunt binnen en buiten de organisatie.

Het doel van het secretariaat is het ondersteunen en uitvoeren van secretariële taken van de voorzitter jeugd TC en coördinatoren, waardoor de werkdruk bij deze functies verlaagd wordt.

Met veel plezier heb ik mij de afgelopen jaren ingezet voor de vereniging door de JTC, afdeling CMV te ondersteunen. Nu is het tijd om het stokje over te dragen.

Heb jij interesse in deze functie of wil je graag weten wat het precies inhoudt? Neem dan contact op met Sandra van Vlokhoven via jeugd@vv-avior.nl