Landelijke zitvolleybalteams in actie in Deventer!

Zaterdag 8 april a.s. wordt de laatste competitieronde van de landelijke 1e divisie zitvolleybal gespeeld in De Scheg. Naast ons eigen team, strijken uit alle uithoeken van Nederland 10 andere teams neer in Deventer om hun positie zeker te stellen. Avior nodigt je van harte uit om te komen kijken naar deze vorm van sporten. De wedstrijden starten om 11.00 en het toernooi sluit af rond 16.00

Spelers met en zonder fysieke beperking, alles speelt door elkaar heen. In De Scheg wordt gestreden om de titel en onderlinge winst. Staat er veel op het spel? Voor onze ‘homies’ zeker; zij verdedigen hun nummer 1 positie (klik hier voor de stand).

Het toernooi is niet alleen om naar te kijken; neem je zaalschoenen mee en je kan de hele dag zelf ook sporten. In de zaal is er ruimte om te badmintonnen, een potje tafeltennis te spelen of om Spikeball te doen. Even ‘bijtanken’? Onze kantine is vanaf 10.00 open en heeft een uitgebreid assortiment dranken en versnaperingen.

Volleybalvereniging Avior nodigt je uit voor een spannend en gezellige sportdag. Wie neem jij mee? Wil je meer informatie? stuur dan een e-mail naar zitvolleybal@vv-avior.nl, volg ons op Insta @avior_zitvolleybal of neem alvast een kijkje.