Kennis maken met Sam Cumming

Hallo, ik ben Sam Cumming, 20 jaar oud en ik woon in Voorst. Momenteel studeer ik Sportkunde aan de HAN in Nijmegen. Mijn grootste passie is rugby. Dit beoefen ik al 9 jaar bij de Rams in Apeldoorn. Voor het tweede jaar van mijn opleiding moet ik stage lopen bij een organisatie naar keuze. Hiervoor ben ik bij Avior terecht gekomen. Hier assisteer ik de jeugdtrainers op woensdag en donderdag avond. Ik vind deze stage erg leuk en uitdagend omdat ik te maken heb met allerlei verschillende leeftijdscategorieën en een nieuwe sport. De band die ik opbouw met de teams die ik train vind ik bijzonder en motiveren mij om er alles alles uit de kast te halen. Mijn toekomst plannen na deze studie zijn om door te studeren in de richting gezondheid/Business en om een mooie reis door Azië/ Australië te maken.

Volleybalvereniging Avior is een erkend leerbedrijf en biedt jaarlijks ruimte voor studenten op MBO en HBO niveau om hun stageopdracht te vervullen. Een band met sport is uiteraard prettig, maar geen vereiste. Ook op organisatie of bedrijfsmatig niveau zijn er mogelijkheden om je stageopdracht in te vullen. Neem voor meer informatie contact op met Martijn Wielhouwer, verenigingsmanager Avior via vm@vv-avior.nl.