Doe mee aan de Grote Clubactie en win mooie prijzen!

Avior doet mee aan de Grote Clubactie en heeft dit jaar als doel om jeugd in Deventer meer te laten bewegen en sporten.

Avior vind het belangrijk dat zoveel mogelijk jeugd in Deventer beweegt en sport. In samenwerking met o.a. Sportbedrijf Deventer en andere verenigingen, willen we balsporten en natuurlijk volleybal dichter bij de jeugd brengen door clinics te geven op (basis)scholen. Wij willen hier dan ook de opbrengst aan besteden.

Ons streefbedrag is € 2.500 en dat bedrag hopen we samen met jullie bij elkaar te krijgen. Dit kan natuurlijk door lot te kopen op onze verkooppagina, maar ook door zelf loten te verkopen. 1 lot kost €3 en daarvan gaat 80% naar de club.

Klik hier om een lot te kopen en maak kans op mooie prijzen. Tot 21 november kun je loten kopen en op dinsdag 6 december 2022 is de trekking.

Wil je zelf ook loten verkopen? Stuur dan een mail naar vm@avior.nl en je krijgt dan een eigen online verkooppagina. Avior verloot 2 cadeaubonnen t.w.v. € 50 voor het lid die de beste loten ziet te verkopen.