Doe mee met Sportstars!

Zit jij in groep 3 t/m 8 van de basisschool en heb je zin om verschillende sporten uit te proberen? Doe dan mee met Sportstars en sluit je schooldag sportief af.

Sportstars volleybal wordt in blokken van drie weken aangeboden bij volleybalvereniging Avior. Hierdoor leer je de sport, sportvereniging en de trainers beter kennen en kun je ontdekken of je het leuk vindt. En het mooie is, je kan het gewoon gratis uitproberen.

Je bent van harte welkom op woensdag 1, 8 en 15 februari van 15:30 – 16:30 in De Scheg. Inschrijven loopt via de website sport in deventer (het is wel nodig om eerst een sportprofiel aan te maken). Heb je vragen over Sportstars? Neem dan contact op met Gilles Rattink via g.rattink@sportbedrijfdeventer.nl