Als trainer starten met fitte spelers?

Wil jij je spelers fit houden gedurende de zomer én een goede start maken voor de competitie? Kom dan zeker naar deze workshop over het programma en de app Volleyveilig. Geschikt voor zowel ervaren als beginnende trainers en van senioren- tot jeugdniveau. Een absolute aanrader voor trainers van Avior en clubs uit de regio!

Aanmelden voor de workshop kan via onderstaande formulier . De workshop wordt verzorgd door Allard Jongsma van Volleybalopleidingen.nl en wordt mede mogelijk gemaakt door het sportakkoord. Ook een mooi moment om weer te sparren met andere trainers en we sluiten af met een drankje. Meer weten? Klik hier.

Datum: vrijdag 7 juni a.s.
Tijd: 19.30 – 22.00 (inloop vanaf 19.15)
Locatie: Home of Avior, Piet van Donkplein1 in Deventer

Deel dit bericht met je collega’s en we zien jullie graag op vrijdag de 7e. Voor vragen of aanvullende informatie, neem contact op via trainersbegeleiding@vv-avior.nl

is optioneel