Lid worden junior

Persoonsgegevens

** Zaken die belangrijk zijn om te weten worden gecommuniceerd naar de betrokkenen bij de inschrijving. Het is en blijft echter uw verantwoordelijkheid om deze zaken blijvend te communiceren naar betrokkenen. Volleybalvereniging Avior draagt geen verantwoordelijkheid bij het communiceren van deze zaken gedurende het seizoensverloop of seizoenswisselingen.

Volleybalzaken

Onderstaande vragen hebben betrekking op volleybal.
Klik of sleep een bestand naar dit veld om te uploaden.
Let op! De foto dient actueel en goed lijkend te zijn, van voren genomen in portret (staand), ogen goed zichtbaar, kleurenfoto.

Inschrijving

Door invulling en verzenden van dit inschrijfformulier verklaar je akkoord te gaan met de gestelde contributiebedragen en overige bepalingen, zoals deze gesteld zijn in de statuten van volleybalvereniging Avior. Het lidmaatschap dient voor 1 juli schriftelijk opgezegd te worden. Wanneer het lidmaatschap gedurende het verenigingsjaar wordt opgezegd blijft de contributie voor het gehele jaar verschuldigd.

Bijdrage aan de vereniging

Om sporten binnen Avior mogelijk te maken zijn vrijwilligers nodig. Van leden van Avior wordt daarom verwacht dat zij naast het volleyballen een bijdrage leveren aan de vereniging. Dit geldt voor senioren en (ouders van) junioren. Geef hieronder jouw keuze aan. De vrijwilligerscommissie neemt vervolgens contact met je op.

Hoe ben je bij Avior terecht gekomen?

We willen graag van je weten hoe je bij ons terecht bent gekomen.

Aanvullende opmerkingen

Heb je nog aanvullingen op opmerkingen die van belang zijn?

Laatste stap