Bedrijven volleybaltoernooi 2024

Dit jaar organiseert Avior weer het bedrijven volleybal toernooi. In de week van 27 mei t/m 30 mei nemen de deelnemende bedrijven het tegen elkaar op.

Het richt zich op recreatief spel, dus speel jij op de camping, het strand of in de straat wel eens een balletje, dan is dit toernooi iets voor jou! Dit toernooi draait om sportiviteit, netwerken, humor en plezier!

De wedstrijden worden gespeeld op één van de avonden in de week van 27 mei t/m 30 mei. Je speelt dus maar 1 avond en kunt zelf een voorkeursavond opgeven en wij proberen je op deze avond in te plannen.

Je kiest uit de categorie gemengd prestatie of gemengd recreatie. Gemengd wil zeggen dat er tenminste 2 dames in het team zitten. Als er twee of meer “echte” volleyballers in het team zitten kies je voor prestatie, zo blijft het voor iedereen leuk om mee te doen. Als je team echt alleen maar uit mannen bestaat, geef je dan op voor de prestatie poule.

Lukt het niet om met je bedrijf een compleet team te maken, vraag dan gerust je vrienden, kinderen, buren of kennissen die mee willen doen! Ken je een bedrijf die wellicht ook mee wil doen? Zeg het voort, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Aanmelden kan tot uiterlijk 19 mei via onderstaand formulier. Na je aanmelding ontvangt je bedrijf een factuur voor het inschrijfgeld van € 60 per team.

De Avior kantine is op alle wedstrijd dagen om 19.00 geopend en je kunt die vinden in de Scheg (Piet Van Donkplein 1 Deventer). Voor vragen of opmerkingen; stuur een e-mail naar bedrijvenvolleybal@vv-avior.nl.

Het bedrijven volleybaltoernooi is voor iedereen. Als je binnen je bedrijf 2 of meer "ervaren" volleyballers hebt die meedoen, kies dan voor prestatie. Dan blijft het ook voor de minder ervaren spelers leuk.
Kies 1 van de speelavonden waar je voorkeur naar uit gaat. Wij proberen je op die avond in te plannen en meestal lukt dat.