Halve finale NOJK (onder voorbehoud)

De Jeugd Technische Commissie is gestart met de voorbereidingen voor deelname aan de Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). Met onze sterkste jeugdleden gaan we de strijd aan met de andere volleybalverenigingen om het kampioenschap van Nederland!

Bij de jongens schrijven we een A en C team in. Bij de meiden doen we mee in alle leeftijdscategorieën (A, B, C en D). Het regelen van de trainers loopt op dit moment en de deelnemers voor de selectietrainingen worden bepaald. Voor onze oudste jeugd hebben we hierover ook contact met de Senioren Technische Commissie.

De uitnodigingen voor de selectietrainingen worden de komende 1 à 2 weken verzonden. Krijg je een uitnodiging, doe dan vooral mee en laat zien wat jij allemaal kunt! Als je tot de definitieve selectie behoort, mag je jouw vereniging vertegenwoordigen op het sterkste jeugdtoernooi van Nederland! Dat wil je toch niet missen?

Het NOJK-toernooi wordt gespeeld over 3 rondes: een voorronde, de halve finale en de finale. De voorronde wordt gespeeld op zaterdag 26 januari. De halve finale en finale zijn in april en mei. Zie ook deze pagina op nevobo.nl.

Wij houden jullie op de hoogte van het vervolg.

Coördinatoren JTC en STC

16 apr 2022