Opname dag “Tijd voor Volleybal”

Hey volleyballiefhebbers!

Zondag 16 april is het weer Tijd Voor Volleybal. Dan is dé volleybal talkshow van Nederland opnieuw bij ons te gast in De Scheg.

Tijd Voor Volleybal is een talkshow waarin bekende hoofdrolspelers uit de Eredivisie en het Nederlands volleybal aanschuiven om samen met presentator Jeffrey Klok de strijd in de Eredivisie en de volleybalactualiteit te bespreken. Daarbij worden de meest spraakmakende volleybalverhalen verteld, wordt er verdieping gebracht bij het laatste volleybalnieuws en worden de beste tips voor iedere volleyballer gegeven.

Op 5 maart werd Tijd Voor Volleybal al gefilmd in onze zaal 1. Kijk hier hoe vet dat eruit zag: https://youtu.be/i76_K0-Pgx8

Komende uitzending wordt weer vanuit De Scheg opgenomen en we willen graag met zoveel mogelijk Avior leden aanwezig zijn in het publiek. We weten zeker dat dit weer een hele toffe zondag middag gaat worden voor onze volleybalvereniging!

Opname is op zondag 16 april van 14:30 tot 16:30 in sporthal De Scheg in Deventer.

Aanmelden is gratis, maar wél nodig en kan makkelijk via onderstaande link. Vervolgens krijg je alle verdere informatie in je mailbox. En neem zo veel mogelijk teamgenoten, vrienden en familie mee!

aanmelden kan via deze link

16 apr 2023
Verlopen!